Bucuria & Tristetea (Povestea fanteziei mele….)


Partea 1.

Zambesc si oglinda raspunde… E 8 dimineata, iarna, minus 18 grade, aici in baie este abur fierbinte, chiar si oglinda nu prea se vede. Noaptea am trait printr-un spirit de dragoste. Ma spal pe fata. Joc cu gandurile. Oglinda este rece, cum sterg abureala. Apare un tip sleepy, dar cu plina de energie in oglinda. In sfarsit –dragoste. Ridicol. Goala, intr-o lumina galbena, in saisprezece de merti patrati.

Aparate de ras, pamatuf, crema de ras, pahare, prosoape. Sistematic il pregatesc ceea ce utilizez. Nu ma garbesc, n-am unde. Ziua de azi este al meu, desi impartasesc cu miliarde de persoane. Greu ma vad in oglinda. Dar dupa mai multe incercari am reusit sa ma barbieresc. Doar la un singur loc m-am taiat, pun o plasture si acopera rana. Peste cateva minute nici o urma a cicatricei. Pana atunci si cada e plina. Nu-mi place sa fac dus. Respir foarte greu, poate e prea mult abur.

Incet intru in cada, apa calda  da o senzatie de o imbratisare, chiar simt si excitare sexuala. Dar nu vreau pe Robert in cada. Aceasta e momentul, minutul, timpul meu. La micul dejun am sa dau atentie si pentru el. Si ma odihnesc in cada, pentru cateva momente chiar dau importanta pentru fanteziile mele umede si alunecoase, simt o caldura in trupul meu, fara sa vreau gasesc mainile mele pe penisul meu. Un moment de tensiune, nu mai mult. Scufund in cada de sticla, greu exist, chiar si mintal. Stiu clipocitul apei, gustul lui de clor, mirosul lui placut a neglijarii, lenea lui muta. Sunt viu ingropat asa cateva minute.

Ies din casa la ora 9. Robert inca nu sa trezit. La garaj imi dau seama ca am uitat cheile de masina in casa.Ma intorc. Etse o liniste incredibila in casa…

Deschid usa, intru in casa. E o dimineata placuta, razele soarelui sunt puternice, zapada scandeie de pretutindeni. Lumina alb-galbui caracterizeaza casa. Exist putin in el, dar moderat. Merg in bucatarie ca sa caut cheile. In cele din urma gasesc cheile in dormitor, in spatele noptierei. A trebuit sa imping mobilierul. Robert s-a trezit. Se uita la mine somnoros. Am devenit suparat: pana acum dimineata era doar al meu, acuma trebuie sa fiu atent si la el. Din fericire, el este prea somnoros. Se uita la mine, dar nu scoate niciun cuvant.

- Culca-te iubitule- peste cateva minute sunt si eu aici.

Ascund foarte bine supararea mea, aproape sunt si mandru de mine. Robert atarna capul pe perna, doarme mai departe. Ies exonerat din casa, totusi dimineata asta este doar al meu…

Imi place sa fac shooping, desi fac chiar destul de rar. Imi place sa fac shooping, deoarece nu trebuie sa am grija cat cheltuiesc. In orasul asta mare eram singur in magazine. In orasul asta, care are 70000 de locuitori, am devenit o peroana celebra, pe cine respecta toata lumea. Chiar si banii mei valoreaza mai mult. Aici 100 lei este atat cat 400 lei intr-un oras mai mare. Bineinteles acest lucru imi place cel mai mult. Castigul meu lunar este 600 lei. Nu este o suma mare, dar aici e mai mult, decat altundeva.

Pot sa aleg cu mare placere intre marfa oferita. Nimeni nu-mi zice nimic, chiar daca stau mai mult timp la o marfa, daca le ating si de mai multe ori. Stie toata lumea ca am bani multi si oricum o sa cumpar mai multe lucruri. Il am plin cosul de cumparaturi, dar la rand totusi ma lasa oamenii sa intru primul. Oputere ridicola, dar pentru o joaca e excellent. Am si nevoie de jocul asta, dar de ce, asta chiar nici eu nu stiu.

Deschid portbagajul, il fac plin. Inchid, as vrea sa urc in masina, cand vine la mine o batranica. Murdara, imbracat in peticarie, pielea ei murdara-galben. Abia imi ajunge pana la umeri.

– Stati numai putin…Cersetator. Chiar incredibil. Pana acuma dimineata era doar al meu, Robert m-a suparat, nu am niciun bani la mine, am platit cu card. Sa ma lasati, as vrea sa-I zic, dar privirea ei ma blocheaza. Deschid portbagajul si ii dau un suc si ii zic sa plece sis a ma lasa in pace. Asa sta in frig cu flaconul in mana, ca sic and o lumanare incepe sa topeasca. Suparat urc in masina. Maine il sun pe seful magazinului, am sad au ordin, ca san u mai lasa acolo cersetatori. O sa ma asculta. Vreau.

To be continued…

4 thoughts on “Bucuria & Tristetea (Povestea fanteziei mele….)

  1. Scuze de mesajul gen “mass”, cine doreste si cunoaste persoane interesate, poate da informatia mai departe, multumesc anticipat!
    A aparut noua carte adresata în mod deosebit comunitatii LGBT.
    Cartea se intituleaza “Gândurile unei Lesbiene” – autor Alexandra TOADER, publicata de Editura LUMEN, Iasi 2009.

    Editura Lumen are contract de distributie carte cu librarii din judetele: Bucuresti, Brasov, Cluj, Craiova, Constanta, Iasi, Sibiu sau se poate achizitiona prin comanda directa la Editura Lumen de pe site-urile:

    http://www.edituralumen.ro/

    sau

    http://www.librariavirtuala.com/

  2. nu cunosc aqutorul……….e ungur?
    daca nu cunoaste bine linba romana,……de ce la mai tradus?….
    sau in romana la scris?
    nu cred ca asi mai citi asa ceva inca o data.
    aasta nu e literatura…..nu e cursiv ,personajul e un amarat care traieste in vise ,realitatea(in persoana cersetorului)il deranjeaza,nu are putere nici sa o refuze,cere ajutorul unui strain.
    cred ca este o autobiografie,autorul se descrie pe el,fara sa vrea
    este un complexat care nici sub acoperamantul anonimatului nu isi recunoaste frustrarile.
    nu e literatura…
    cred ca nu ar trebui publicat orice,mai triatile,e vorba de imaginea gay,ceea ce include si stil…………nu credeti?

    • salut aron!
      prima data as vrea sa ti le scriu, sunt binevenite comentarile pozitive, cat si negative.
      Nu este tradus din nici o limba, este scris in romana, cu un stil unic. Cu povestea asta nu vreau si nici n-am vrut sa creez o opera literara.
      Pe de alta parte nu este autobiografie, daca ai putin minte poti sa vezi acest lucru din titlu. Dar daca tie este mai bine ca fiind autobiografie, sa fie asa.
      Inca ceva, ce nu-ti place nu trebuie sa citesti, nu este obligatoriu!

      salutari, Amanda

Leave a Reply

